Samoin muutkin systeemit on senverran lähellä valmista että testit voi aloittaa, puutelistalla on vielä maasähköt, 48-12 konvertteri ja jotain pientä. Toki ennen purjehdusta vene pitää vielä siivota, varustella ja rikata, tulevallakin viikolla riittää siis puuhaa.
Veneen nimi ja pääsponsorin tarrat laitettiin nyt myös kylkeen, joten vene on siltä osin edustuskunnossa. Samalla tuosta näkyy hyvin sähkömoottorin vaikutus veneen kellumisasentoon. Vaikka akuston, laturien, moottorin ja elektroniikan kokonaismassa ei juuri eroa dieselistä tankkeineen ja apulaitteineen, massan parempi sijainti saa veneen kellumaan oikeassa trimmissä ilman että perä ui toivottoman syvällä kuten normaalisti.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhkRy4UXi-Nj9ap0T0etyPLmDmzXzNAKQWEp62AbUl5wKqBhYUdFhFvuMWZE3pCh1QyK1RP9OChm0vfswhDHvbQYmPCfGsBIdfxFy9-FRMyIOCUHIH7cO-na5DwWF0XO6hnBpEd7wWGKjLN/s200/26062012386.jpg)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti