Nyt saatiin myös varsinaiset akut veneelle ja esisarjan akut pois. Ajoajan ja varaustilan näyttö puuttuu vielä, toistaiseksi lasketaa sähkön riittämistä käsin, mutta enää akut eivät voi tehdä spontaania itsemurhaa jos ne tyhjennetään vaan tuotantosarjan akuissa on suojaukset jotka pitää akut kunnossa vaikka käyttäjä hölmöilisi. Toki parempi muistaa sähkön rajallisuus, tuota kun ei varakanisterista saa nopeasti kaadettua lisää vaan loppuessaan se on oikeasti loppu. Akkujen mukana tuli myös uudet laturit, jotka täytyy sijoittaa eri paikkaan kuin ennen koska latausjohtojen jatkaminen on suuri no-no ja laitekaapista ei yletä. Noille löytyi jo hyvä paikka selkänojien alta, asentunevat jossain kohtaa regattaa.
Protoasteen eVene herättänee jonkunasteista uteliaisuutta Hangon laituriparlamentissa, ja paikalla olevat tiimipaitoihin puetut kerholaiset toki esittelevät venettä uteliaille, minkä muulta Regattapuuhalta ehtivät. Perinteiseen Tripin tapaan varsinaisia menestyspaineita ei oteta, vaan kisoihin osallistutaan enemmän hauskanpito mielessä ja kisailua uusille ihmisille opettaen. Meidän palkintokaappi ei ole kasa pokaaleja varaston pohjalla pölyttymässä vaan ne kymmenet ihmiset jotka kerhon kautta ovat kilpapurjehduksen löytäneet ja johonkin veneeseen sitä päätyneet harrastamaan.




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti